wtorek, 26 maja 2020

DZIĘKUJĘ CI MAMO... - fotogaleria

Tak kochamy swoje Mamy !

 Nikola Doszczeczko kl. 6a dla swojej Mamy ;)



                              B. T. :) od mojej córki  :)

B.T. od mojego syna :)

Dla mojej MAMY : Za to, że zawsze jesteś przy mym boku
Za to, że wskazujesz mi drogę w mroku
Za to, że dni moje tęczą malujesz
Mamo z głębi serca Ci dziękuję


Dawid Mynarski kl. 6c




Julia Sapieło kl. 6c


Sebastian Szemberski kl. 6c


Tomasz Szopa kl.6d - śniadanie i kawa dla MAMY



Julia Kowalska kl. 3b - kwiaty i laurka dla MAMY





Zuzia Łukaszczyk kl. 2a z Mamą 


Anatola Adamczyk kl.5c - Szczęśliwego Dnia Matki


Oliwia i Weronika Wasiuk kl. 5a
dla naszej Kochanej Mamusi


                                            Kritschgau Natalia kl. 6d


Łukasz Burzawa kl.6c - Dla Mamy :)


Mateusz Jankowski kl.6c laurka dla Mamy






Wszystkim uczniom dziękujemy za  dowody pamięci i miłości do MAM.
 Mamom życzymy samych radosnych chwil ze swoimi dziećmi w tym trudnym czasie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz