poniedziałek, 21 czerwca 2021

Dzień Ojca

 

DZIEŃ OJCA

23 czerwca

 


     Dzień Ojca, to święto będące wyrazem wdzięczności, szacunku dla ojców. Święto wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych (pierwszy Dzień Ojca odbył się 19 czerwca 1910 r.

     Ojciec, tato, tata, ojczulek, tatuncio.. a Wy jak mówicie do swojego taty ? : )

     "Dla mnie tato jest.. mężczyzną mojego życia i kocham go z całego serca. Dba o mnie, kocha, uczy mnie jak być dobrym człowiekiem. Ma do mnie mnóstwo cierpliwości, zawsze mi pomoże, wysłucha. Dba o moje bezpieczeństwo." (Klaudia).


Nie miałam szczęścia, by dorastać z moim Tatą, ale z tego co pamiętam oraz z opowiadań Mamy, Brata i innych członków rodziny, był wspaniałym człowiekiem".(Barbara) 

     

A może Wy chcecie powiedzieć za co kochacie swojego tatę, jaki jest... może chcecie złożyć mu życzenia ? J Piszcie: twardysko.sp@onet.pl lub klaudialuc@onet.pl

 

 

 

 

PS Jeszcze tylko kilka dni i… WAKACJE ! J

Więc korzystajcie z możliwości spędzenia wspólnego czasu z koleżankami, kolegami z klasy, jak i z Waszymi Super Nauczycielami !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz